Kommande vecka

Idag så lär det inte komma upp någon bild på någon ny rätt jag lagat då jag oftast dedikerar mina söndagar åt skräpmat eller annat slökäk. Det kan dock dyka upp någon äldre rätt jag gjort som jag även lägger upp recept på.
Har funderat på att lägga upp den hemmagjorda pizzan jag en gång gjorde, men vi får se om jag orkar leta fram alla recept och tillvägagångssätt på degen.

Kommande vecka så lär det nog komma upp lite nyare verk, har en massa köttfärs jag måste göra något av så ifall ni har något tips med köttfärs som ni tycker jag bör prova så är det bara att lägga en kommentar om det.

När det kommer till styckningen så är detta förmodligen sista veckan praktik vi kommer ha för den här terminen som det ser ut just nu. Jag ska försöka få upp någon film där vi styckar nöt och kanske någon till på gris, detta lär förmodligen komma upp under onsdag/torsdag isf.

Vi får se ifall jag återkommer lite senare angående något äldre recept.

Kommentarer
Postat av: passi0n

Rekommenderar detta!

http://www.bloggfamiljen.se/2010/04/27/italienskt-bjudbrod/



Man kan ju lägga till och ta bort efter smak, awesome =D

2011-05-22 @ 21:13:49
Postat av: PizoN

Riktigt bra förslag! :)

Vi får se vilken dag det blir att prova på det där.

2011-05-22 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0