Pitakreation

Har haft lite av en pitafetisch på senaste och idag blev det en fylld med butiksgrillad kyckling, knaperstekt bacon, lättstekt ägg, chili-coleslaw samt ättiksgurka.
Riktigt gott och enkelt att göra. När man tuggar in i det så spricker gulan och blandar sig med alla de andra ingredienserna och ger en väldigt len och behaglig textur.


Större bild

(Efter önskemål så ska jag lägga upp receptet på min chili-coleslaw också, men jag höftar med ingredienserna så jag får ta och mäta upp till nästa gång jag gör den)

Kommentarer
Postat av: Therese

Du angående inlägget "No way in hell!"... Va skitans bubblans säger du!? xD

Enda likheten är att vi kanske har lite lika ögonfärg ;P

2011-09-12 @ 16:05:02
URL: http://tessepressexpress.blogg.se/
Postat av: Sull

Nununununyss känns det som att det är dags för chili-coleslaw-recept! :)

2011-09-28 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0