Nya idéer

Har haft en hel del nya idéer på sistone om saker att prova. Bland annat så har jag varit riktigt sugen på att prova göra en pulled pork pizza, men då vill jag helst få tag i någon billig karré först, så det kan dröja ett tag (förhoppningsvis inte för länge).

En annan sak som jag varit riktigt sugen på som mest troligt kommer upp lite tidigare är (med tanke på säsongen) kräftor med en del olika tillbehör som jag vill testa.

Sen till sist (av det jag tar upp i detta inlägg) så har jag inte lagt ner tanken om bacon, och nu har jag fått tag i en massa olika intressanta recept och kreationer genom denna blogg; TheBaconBible
Har hittat ett flertal saker där som jag ska testa samt kanske utveckla lite extra och lägga in i mitt större projekt.

Så detta är några saker jag har i tankarna just nu, lär säkert dyka upp några annorlunda rätter också!

Kommentarer
Postat av: Mr Bacon

Tjena!



Tack för din mention, uppskattas. :) Jag ser fram emot att se hur dina bacon, och andra, experiment går! Dina baconbanener ligger i listan av saker som ska lagas i framtiden, återkommer med recension. ;)

2011-08-13 @ 15:16:07
URL: http://www.thebaconbible.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0