Något stort

Yup, jag har planer på något stort på gång.
Planerna är långt ifrån färdiga men det kommer vara något i dessert-stuket och kommer bland annat att innehålla ett antal av skapelsen jag gjorde i mitt förra inlägg.
Detta är även tänkt ska filmas och läggas upp på youtube (ifall det nu finns intresse för det).
Det är tänkt att det ska vara lite i stuk med "epic meal time" när man ser till själva rättens uppbyggnad och det lär nog konsumeras en hel del alkohol under tillagandet av den så vi får se hur det blir i slutändan ^^
När det blir beror helt på när receptet är fastställt och när resten av mina vänner har tid.

Så vad säger ni, finns det intresse för det här projektet? Har ni några tips på hur det ska utföras?
Lämna gärna kommentarer om vad ni tycker så ska jag ta det i åtanke, för mig är det mest bara tänkt som en kul grej som skulle va roligt att dela med sig av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det låter intressant. Har dock inga förslag, men helt klart tycker jag du ska testa på det :D

2011-08-04 @ 13:31:06
Postat av: Random

Intresset finns! Do it i say :)

2011-08-09 @ 23:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0